– propozycja motywu przewodniego Imprezy: „Aloha Party”
– wybór miejsca i wszelkie ustalenia z managerem obiektu dotyczące organizacji Eventu
– aranżacja miejsca, wystrój sali i stołów, dekoracje tematyczne
– gadżety tematyczne dla każdego Uczestnika Imprezy
– catering w formie bufetu + dania serwowane, napoje alkoholowe, drink bar
– miejsca siedzące: stoły i krzesła bankietowe z pokrowcami
– hawajska strefa chilloutu
– technika sceniczna, nagłośnienie, oświetlenie
– konferansjer i dj
– występy tancerek + nauka tańca hula
– konkursy i nagrody związane z motywem przewodnim Wydarzenia
– foto i videobudka
– foto i videorelacja z Eventu
– ratownicy medyczni
– szatnia
– obsługa poszczególnych stanowisk i koordynacja Wydarzenia
Firma EVENTSYSTEM od początku swej działalności (2012’) zajmuje się planowaniem oraz kompleksową organizacją Wydarzeń.